Krásné,hubené slečny,hubnutí a móda...<3 Můžete mi napsat na thinsky@seznam.cz:o)

Snidane

1. května 2008 v 17:48 | Ja |  Hubnutí
Mýty o snidani:
  • Mýtus č. 1: Vynecháním snídaně si snížím váhu

Bez snídaně se ochudíš o potřebné nakopnutí metabolismu. Ten v noci zpomalí chod, ale s prvním ranním jídlem se zase rozběhne. Když zapomeneš posnídat, bude metabolismus lenošit tak dlouho, dokud se nenajíš.
To znamená, že třeba až do oběda nespálí tvoje tělo tolik kalorií, kolik by jich spálit mohlo. A navíc tak sníš mnohem větší porci oběda či večeřea mlsná tě bude honit i pozdě večer. Výsledek? Přeskakováním snídaně spíš ztloustneš než zhubneš.
  • Mýtus č. 2: Po ránu nemám hlad

Věř tomu, že tělo dokážeš vytrénovat k rozvinutí ranní chuti k jídlu. Začni sklenicí odstředěného mléka. Pokud se ti z něj zvedá kufr, nasyp do něj instantní kakao nebo si dej kafe bez kofeinu s mlékem. Další týden zkus přihodit kousek ovoce. Nejspíš pocítíš, že na tebe jde po ránu hlad - což je skvělá zpráva!

Dopřej si snídani nadupanou až 2 500 kJ - má tvořit čtvrtinu až třetinu denního příjmu energie. Podle chytrých lékařských hlav se navíc vyhneš obezitě, cukrovce a nemoci srdce a cév.
  • Nejlepší ňamky na ráno

Abys řádně nastartovala spalování kalorií, dej si snídani, na které si opravdu pochutnáš. Ideální je celozrnné pečivo s ochuceným tvarohem nebo nízkotučným sýrem, jogurt s müsli nebo ovocem. Skvělý energizer jsou "home-made" džusy. Do mixéru naházej ovoce, které najdeš doma - banány, hrušky, mango, nektarinky, zkrátka cokoli.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama