Krásné,hubené slečny,hubnutí a móda...<3 Můžete mi napsat na thinsky@seznam.cz:o)

Leden 2009

Keira in London

26. ledna 2009 v 18:42 | burcC
21.1.2009,London- Keira Knightley si vyrazila v Londýně ven a myslela si,že paparazzi ji jen tak přehlédnou...ani kapuca nepomohla...;o)


Allesandra u more

26. ledna 2009 v 18:30 | burcC |  Allesandra Ambrosio
25.1.2009,St. Barts- Věřili byste,že Allesandra před pěti měsíci porodila dítě???? Ta její postava je prostě nádherná a jak je vidět - dítě pro ni není ani nebylo překážkou aby si svoji váhu udržela..;o)




Cameron in NY

26. ledna 2009 v 18:24 | burcC
23.1.2008,New York- Charlieho andílek Cameron Diaz si vyrazila na oběd do italské restaurace Morandi. Po jídle vyrazila do ulic NY a fotografům nic neušlo..:o)


Letni thinspo

25. ledna 2009 v 12:00 | burcC |  Thinspiration-real girls
Já chci léto!! Tak hrozně moc už chci léto!!!:o(

click---

Vikendova dieta

24. ledna 2009 v 11:35 | burcC |  Hubnutí

DIETA NA VÍKEND:

1. pročišťovací den

Ráno

Vypijte nalačno sklenku minerální vody se šťávou z poloviny citronu (nastartujete metabolismus). Ke snídani si dejte kefír nebo koktejl z jogurtu a mléka.

Svačina

Dopřejte si 1 kus ovoce (kromě banánů) a opět sklenku podmáslí.

Oběd

Připravte si lehký zeleninový salát (zaměřte se na ingredience jako je celer, kysané zelí a mrkev). Nepřidávejte tučné omáčky a dresinky.

Svačina

Opět si dejte koktejl z mléčného produktu, jablko a hrst oříšků (nejlépe vlašské).

Večeře

Povařte zeleninu v páře a dopřejte si celou misku. Nemáte-li chuť na teplé jídlo, volte opět zeleninový salát. Přidat si můžete šťávu, např. tomatovou.

2. pročišťovací den

Ráno

Na lačný žaludek si dejte pár sušených švestek a šálek bylinkové čaje.

Denní plán

Řiďte se nápovědou prvního dne, budete-li mít chuť na teplou polévku, připravte si zeleninovou.

Zvládli jste víkendou dietu!

Dodrželi jste naše rady? Potom se určitě cítíte lépe. Aby byl účinek diety dokonalý, udělejte si i "lehké" pondělí. Jezte lehce stravitelné potraviny (rýži, ryby, tvaroh).


Mischa a jeji kabelky

24. ledna 2009 v 11:29 | burcC
Mischa Barton navrhla vlastní kolekci kabelek..Jak se Vám líbí??!:o)


Celebrity a Fendi kabelky

24. ledna 2009 v 11:10 | burcC |  Móda,celebrity
Hodně osobností nějakou Fendi kabelku vlastní..;o)


Fendi bags

24. ledna 2009 v 10:56 | burcC |  Móda,celebrity
Kabelky od firmy Fendi jsou hodně populární. Jestli nevíte co si pod tím představit, tak mám tady pár těch skvělých kabelek:




Vikend je tu

24. ledna 2009 v 10:41 | burcC |  Moje malickost
Čau holky,
dnes mám celý den veget. Už hodně dlouho se mi to nepovedlo takže doufám,že mi věříte,že si dnešek budu co nejlíp užívat. Ani s kamarádkami nejdeme nikam do města..;o)
Budu asi dnes hodně přidávat článků..;o)
Tak papa holky:o)


Dalsi realne holky

24. ledna 2009 v 10:37 | burcC |  Thinspiration-real girls
Další reálné holky jen a jen pro Vás..;o)


click---

Dieta- 30 dni v pohybu

22. ledna 2009 v 19:17 | burcC |  Hubnutí
No,zajímavé...:o)


1. SOBOTA

Máte před sebou víkend, dva volné dny a dostatek času na cvičení. Dnes si pouze sepište, kolik kilogramů chcete do konce měsíce zhubnout a co je vaším hlavním cílem (vytvarování postavy, zlepšení kondice, snížení množství podkožního tuku apod.).

2. NEDĚLE

Vypravte se s celou rodinou na výlet. Auto nechte doma a šlapejte pěkně po svých. Půjdete-li rychlostí 5 km/h, spálíte za hodinu až 970 kJ.

3. PONDĚLÍ

Možná vás dnes trochu bolí svaly na nohou, to však není důvod k tomu, abyste celé pondělí strávila na gauči. Zkuste alespoň 30 minut věnovat strečinku. Protáhnete se a připravíte tělo na další dávku fyzické aktivity, která vás čeká zítra.

4. ÚTERÝ

Už ráno si připravte věci na cvičení a vezměte si je s sebou do práce. Na internetu si zjistěte rozvrh místního fitness centra a vyberte si některou z aerobních hodin - aerobik, step, kickbox, spinning apod.

5. STŘEDA

Jak jste zvládla včerejší hodinu? Pokud cítíte některé svaly výrazněji než jiné, aspoň víte, co zlepšovat. Dnes máte právo si odpočinout, pouze si dejte pozor na večerní vysedávání u televize s mísou brambůrků před sebou.

6. ČTVRTEK

Budete si muset trochu přivstat - ranní cvičení nalačno má nejlepší účinky na spalování tuků. Můžete cvičit v prostornějším pokoji nebo na zahrádce. Zahřejte se několika poskoky nebo dřepy a pak půl hodiny procvičujte svaly břicha, zad a paží.

7. PÁTEK

Scházíte se každý pátek s kamarádkami v restauraci, abyste probraly všechny novinky? Přemluvte je a místo kalorické večeře se všechny sejděte ve fitku. Společné cvičení vás bude víc bavit i motivovat k lepším výsledkům.

8. SOBOTA

Máte za sebou první týden a možná už vidíte malé změny na své postavě, neusněte ale na vavřínech, ještě vás čeká dlouhá cesta. Dnes je den odpočinku, ale to neznamená, že musíte zahálet, vydejte se na procházku nebo udělejte kus práce na zahrádce.

9. NEDĚLE

I když je neděle, přivstaňte si a ještě před snídaní vyzkoušejte indiánský běh. Trasa by měla být asi 5 km dlouhá v rovném terénu. Dvě minuty běžte v mírném tempu, potom dvě minuty jděte a zhluboka dýchejte. Pokud to zvládnete, můžete interval běhu prodloužit.

10. PONDĚLÍ

Dnes vás čeká opět společné cvičení ve fitness centru. Jestliže vás minulá hodina příliš nenadchla, zkuste jinou. V každém případě by mělo jít o lekci, při které se spalují tuky, tzn. aerobní.

11. ÚTERÝ

Už jste asi zjistila, jestli vám více vyhovuje cvičit ráno, nebo naopak večer. Každý z nás má biorytmus nastavený jinak, proto se mu snažte přizpůsobit. Dnes bude úplně stačit, když si před nebo po práci zacvičíte několik cviků na zpevnění zadečku, bříška a paží (inspiraci naleznete v předchozích číslech DIETY).

12. STŘEDA

Vážíte se pravidelně každé ráno po toaletě? V tuto dobu je váha nejpřesnější. Od začátku programu byste měla mít už 2-3 kilogramy dole. Pokud tomu tak není, asi něco šidíte. Je středa - bazénu je třeba. Uplavte minimálně 1 km, strečink před plaváním naleznete v červnovém čísle.

13. ČTVRTEK

Tento týden byste již měla přidávat na intenzitě i frekvenci cvičení, takže si zkuste vyhradit hodinu času na komplexní domácí trénink. Nejdřív se zahřejte 20 minutami běhu (stačí okolo domu) nebo jízdou na rotopedu a pak procvičujte celé tělo posilovacími cviky.

14. PÁTEK

Připadala jste si minulý týden ve fitku jako slon v porcelánu? Nevíte, co na kterém stroji provádět? Není nic jednoduššího, než se poradit s trenérem. Správný instruktor vám nejen ukáže jak cvičit, ale sestaví i celý tréninkový plán.

15. SOBOTA

Dnes si naplánujte den jen pro sebe. Manžela i děti pošlete na výlet a vy relaxujte. Dělejte, co chcete - můžete si zajít na kosmetiku, ke kadeřnici nebo s kamarádkou do kina. Užijte si lenošení, ale nezapomeňte na zdravou stravu. Místo mlsání si kupte něco na sebe, pár kilogramů dole by již mělo být znát.

16. NEDĚLE

Ráno si, ještě předtím, než celá rodina vstane, zaběhejte. V pohybu vydržte minimálně 45 minut, teprve pak to bude mít efekt i na spalování tuků. Střídejte sprint, klus a rychlou chůzi. Pro lepší motivaci si připravte do CD nebo MP3 přehrávače nějakou energetickou hudbu, která vás požene dál.

17. PONDĚLÍ

Již tradičně je v pondělí na pořadu dne aerobní hodina ve fitness centru. Jestli vám nestačí deset minut strečinku na závěr lekce, protáhněte se pak ještě sama v posilovně. Základní cviky už určitě znáte.

18. ÚTERÝ

Kolik ukazuje ručička váhy? Klesá, nebo stojí na místě? Pokud je zase o něco níž, skvělé, jestli ne, nezoufejte. Zkuste zapátrat v paměti, jestli jste o víkendu dietu opravdu nešidila a nepřekročila svůj denní příjem kalorií. Večer si zacvičte několik cviků na protažení zad a zpevnění bříška.

19. STŘEDA

Možná vás už domácí cvičení příliš nebaví a cítíte, že by to chtělo změnu. Po práci se proto porozhlédněte po sportovních obchodech a vyberte si nějakou cvičební pomůcku. Může to být gymnastický balon, činky nebo cvičicí gumička. Večer náčiní hned vyzkoušejte.

20. ČTVRTEK

Při běhu byste se měla zadýchávat stále méně a méně, a tak přidejte na intenzitě. Zkuste běžeckou abecedu, kdy střídáte klus, vykopávání a zakopávání kolen, běh po špičkách, mezi skoky apod. Tu provádějte 15 minut, další čtvrthodinku vyklusejte a posledních 5 minut běžte naplno.

21. PÁTEK

Pátek - posilovny svátek. Naučil vás před týdnem trenér, jak se na jednotlivých strojích cvičí? Pak má pro vás možná již sestavený tréninkový plán. Pokud ne, dejte si opět kruhový trénink, při kterém procvičíte celé tělo.

22. SOBOTA

Měsíc intenzivního cvičení se chýlí ke konci - máte před sebou poslední týden. Jak se cítíte? Pokud máte pocit, že některé partie zaostávají a není na nich poctivé cvičení tolik znát, zaměřte se v posledních dnech právě na ně.

23. NEDĚLE

Určitě jste už získala nějakého spojence, který s vámi alespoň občas chodí cvičit. Může to být kamarádka, manžel nebo kdokoli jiný. Přemluvte jej a vydejte se na celodenní túru. Chůzi prokládejte zastávkami, kdy si lehce zacvičíte.

24. PONDĚLÍ

Ve fitku jste již stálou zákaznicí a možná už máte i svoji oblíbenou cvičitelku. Nebojte se ji na dnešní lekci oslovit a požádat o radu, jak zvýšit účinnost cvičení nebo které cviky cvičit doma.

25. ÚTERÝ

Dnes se vám bude včerejší rada a tipy na domácí cvičení hodit. Zkuste prodloužit posilování na celou hodinu, takže budete mít dostatek času procvičit intenzivně celé tělo.

26. STŘEDA

Vydejte se po pracovní době do bazénu. Voda krásně uvolní namožené svaly, navíc jde o vyvážený pohyb, který rovnoměrně zatíží celé tělo. Uplavte alespoň kilometr (tj. 20 bazénů a 50 m nebo 40 bazénů a 25 m).

27. ČTVRTEK

Ve čtvrtek vás čeká již tradičně běh. Jestli jej nestihnete ráno, vyhraďte si na něj čas večer. Máte kvalitní běžeckou obuv? Pokud ne, tak si ji co nejdřív pořiďte, abyste si neničila klouby.

28. PÁTEK

S trenérem procvičte ještě jednou celý trénink, abyste si byla jista, že všemu rozumíte a víte, co a jak cvičit. Za zhruba 6 týdnů by měl být trénink obměněn, proto se již dnes můžete domluvit, kdy se zase uvidíte.

29. SOBOTA

Dnes si vyberte takovou aktivitu, která vás z celého měsíce bavila nejvíc. Může to být cokoli - cvičení, výlet s rodinou na kole, plavání nebo domácí cvičení. Pohyb si vychutnejte a v dalším měsíci na něj určitě nezapomeňte.

30. NEDĚLE

Poslední den měsíčního plánu vás čekají příjemné věci. Běžte do sauny nebo na masáž a kupte si něco pěkného na sebe (ideálně oblečení na cvičení, které vám bude stále připomínat, co jste za třicet dní zvládla). I dnes si sepište, co jste dokázala, o kolik jste zhubla a předsevzetí na příští měsíc. Vždy je co zlepšovat!


Nicole s Joelem v Hollywoodu

22. ledna 2009 v 19:01 | burcC
16.1.2009,Hollywood- Nicole si vyrazila se svým přítelem po městě a fotografové si to hned nenechali ujít..:o)



Hilary ve meste

22. ledna 2009 v 18:53 | burcC
16.1.2008,Hollywood- Hilary Duff si vyšla s kávou v ruce na procházku po městě.


Vanessa na prochazce

22. ledna 2009 v 18:50 | burcC
21.1.2008,bohužel nevím kde,jen vím,že v USA- Vanessa si vyšla na procházku...:o)


Dalsi thinspiration

22. ledna 2009 v 18:46 | burcC |  Thinspiration-real girls
Posílám Vám další thisnpiration..;o)


click dál-----

Nejlepsi kamaradka

21. ledna 2009 v 16:48 | burcC |  Moje malickost
Ahoj kočky:o)
Dnes jsem přišla na jednu věc. Moje nejlepší kamarádka i když má své mouchy a někdy se pohádáme je stejně ta nejlepší kamarádka co mi mohla v mém životě potkat.
Vás to možná nezajímá,ale já ji tu potřebuju něco říct. (jako jediná ví,že tento blog vedu)

Milá Barborko ,
já jsem přišla na to,že nikdo na tebe nemá.
Nikdo není tak krásně jablíčkovatý a broskvičkový.
Nikdo jiný mi tak rychle nerozsměje.
Nikdo jiný nepozná tak dobře,že mi něco štve.
Nikdo jiný nemá rád stejné věci jako já.
Nikdo jiný se mnou nestráví tolik hodně času v naší kavárně přemýšlením nad úplnýma jablíčkovatýma kravinama.
Nikdo jiný nedokáže prolomit trapné ticho jako ty.
NIKDO JINÝ NENÍ TAK ÚŽASNÝ JAKO TY.
Promiň,že jsem si myslela,že by někdo nejablíčkový mohl být stejně dobrý jako ty.
Víš,dnes jak jsem byla nakupovat s tou dámou (nechci jmenovat,ty víš o koho gou) tak jsem přišla na to,že mi si rozumíme,ale zdaleka né tak jablíčkovatě. S ní se cítim divně. Možná hezky,ale divně. Tak prosím pochop,že nemusíš na nikoho žárlit.
MILUJU TĚ a už vím co jsi myslela tím : "být opravdový nejlepší kamarádky,né jen tak na oko"
Promiň,že jsem někdy o tobě váhala.
Takže Barun,doufám,že tě to moc nepřekvapí až uvidíš tohle,ale už jsem ti to chtěla říct.

Tááááák a už se jdu zpátky věnovat i Vám..:o)
Holky,chci Vám vzkázat aby jste se zamyslely nad svými nejlepšími kamarádkami. Teď hned jim pěkně řekněte co na nich tak máte rádi a bude Vá líp. Víte,kamarádila jsem se doteď jěště s jednou kamarádkou,která si myslela,že někdy bude moct být lepší než má nejbarborkovatější barborka. Ale já už PROSTĚ VÍM,že nikdy lepší nebude.
Ahoj kočičky mé:o)



Mischa v Parizi

20. ledna 2009 v 19:22 | burcC
17.1.2009,Paříž- V sobotu Mischa zavítala do Paříže a hned to fotografům neušlo..;o)




Zajicek Paris

20. ledna 2009 v 19:15 | burcC
19.1.2009, Park City (Utah) - Paris Hilton se zde objevila v opravdu originálním modýlku.. Co řikáte??!:O
Ale pěknýýýýý:o)


Cau holky!

20. ledna 2009 v 19:06 | burcC |  Moje malickost
Cau holky!:o)
Nápor ve škole upadá,už jen jeden test a mám tohle pololetí za sebou!;o) Přestala jsem před 2 dny hubnout,chci se zastavit na nějakou chvíli na váze co teď mám. Docela už jsem spokojená:o) Hlavně mám již velikost 34!:o)
Budu tu teď přidávat ještě víc thinspiration než do teď jelikož mi štve,že poslední dobou na různých blogách o hubnutí už skoro nejsou THINSPIRATION. A proto chci aby jste si zapamatovali, že můj blog je ten co tu má hlavně hodně thinspiration a ještě k tomu tak krásných..:oD :o)
Tak se mějte děvčatka:o*


Hubene holky

20. ledna 2009 v 18:59 | burcC |  Thinspiration-real girls
Další hubené real girls jsou tu pro Vás..!!:o)


click----